Risk1an

Blodprovet idag gick väl som det gick men hon var duktig. Jonna var med mig som stör och höll mig i handen och jag klarade mig men kom till jobbet ne timma sent, men förvarande:) Dagen gick snabbt och vi var ute väldigt mycket och njöt av det fiuna vädret men ajg hade allt för mkt kläder på mig eftersom det var 0grader när jag gick men typ 10 grader när jag kom till jobbet ås imorogn gäller det att klä sig för fint väder:)
Åkte till vällingby och var där typ 16.45 så hann förbi trevligt folk i kyrkan. Skönt med lite energi inför kvällens riskutbildning som man nu måste gå om mans ka ha körkort, vilket jag vill. Den var ca 3½rimmar lång men nu är den gjord. Men hade ju mkt hellre fikat med Madde som var B-planen ( eller a-planen) om jag inte hade fått plats på kursen efterosm jag kom på att jag inet anmält mig men gjorde de idag och fick plats, bara tacka och ta emot och gå dit.
Efter kursen, trött och hungirg, missade jag bussen med 30 sek så fick vänta i 30 min på nästa.
Men nu är jag hemma och ska väldigt snart sova men ska först duscha lite.

pusss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0