På 3:dje dagen uppstånden

Å så var det Påskdagen iår igen. Var på midnattsmässan i kyrkan i natt. Det började med att kyrkan var helt tom och mörk. Sedan så gick vi in med alla ljus, blommor och tyger och helt plötsligt var det ljus och mysigt i kyrkan.:)Det var även 2 dop i mässan. Jag var även med och delade ut nattvarden. Efter mässan bjöds det på tårtfika i vardagsrummet, till allt detta fick jag vara med mina underbar vänner:) Riktigt bra natt!

Nu på morognen har jag redan börjat att städa, sängkläderna har åkt in i tvättstugan och soppåsen är borta. Nu är tanken att jag ska gå upp och damma först, sedan damsuga och efter det bädda sängen. Tror det blir bra!
När allt detta är färdigt så ska jag nog gå en promenad i det fina vädret!:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0