Mycket hinner jag med

Igår så var planen att jag skulle till Gävle och hälsa på Tette men så blev det inte utan hon kom ner till mig :) Men innan det var jag hos mina fd grannar som har flyttat. Hann vara där en stund innan jag gick till Vällingby där Tette fanns:) Jag hann visa henne runt i centrum innan vi satte oss och åt en god lunch:) Tråkigt nog var hon tvungen att åka ganska tidigt men hon fick träffa Jonna, Eric och emelie innan hon vinkades av .
Jag följde med in i kyrkan och vi fikade lite innan jag gick för att handla lite nödvändiga saker som; linnen, strumpor, örhängen och ett Rosa block:) Tillbaka i kyrkan så hade jag sällskap av Jonny och Malin som skulle skriva på konfirmandernas tröjor:)
 Hemma åt jag lite middag innan jag träffade Moa och sedan Sanna...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0