Imorgon ska jag vara Krokodil:)

Jag älskar mina tokiga idéer. Vilka är väldigt många om du frågar min omgivning :)
Imorgon så är det in avdelning på dagis som ska hålla i sångsamlingen som ska vara. Då har jag fått den geniala idén att jag ska klä ut mig till krokodil, för vi ska sjunga just den sången, Nyss så träffa jag en krokodil . Jag har även tänk komma in i en bokbil som de hjar på en avdelning. Jag ska måla mig grön och fixa helt gröna kläder:)
Ska även ha med mig en en apa, björn och ett lamm ( fast de är en bock :P) Det kommer bli kul. Sedan har jag även även fixat en kul grej till imorgin då Mälin ska firas å sedan när vi ska på kafferep( sjuktkul, men vad har man på sig?)Det kommer bli så bra:D

PUSs å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0