Lite sjukt va de här

Dagarna bara rinner iväg men det är väl så det är när man har roligt?

Igår så jobbade jag heldag på ett nytt dagis. Blev där mellan 8.30-16.30, mkt för att vara fredag. Men det var kul. var nu i en renodlad 3-årsgrupp och det var riktigt kul:) Fick användning för mina regnkläder som jag så duktigt packat ner men dumt nog blev stövlarna mina kvar hemma. Men blev bara lite fuktig om fossingarna så det funkade.
Gjorde min nya vän komplett med diverse delar som pimpades typ minneskort å så:) Somnade gott efter lite godis å mys i soffan :)

idag blev det gymmet för min del då det gjorde/gör ont i mitt knä där pappa så fint smällde i sin armbåge igår, men ger man sig in i leken får man leken tåla?? hem sedan en tripp till solna centrum där jag införskffade lite trosor och sedan en sladd till vännen. Toppen. Det bästa var att det kostade mig 0kr, efterosm jag hade presentcheckar.):) men nu sitter jag med ont i halsen så det blir minsta möjliga att göra imorgon. Kanske träffa Cornelia. 
Hjälte pappa i garaget idag på kvällen, så nu är det lite städat där nere :)
puss 

drömmer mig tillbaka till paradiset!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0