Njuter av snö och lövkastning med barnen på dagis

Ja missade ju snön i tisdags för jag var ledig då men som tur var det snö oxå igår så jag blev riktigt lycklig när jag satt på bussen mot Spånga och insåg att det faktiskt var snö som singlade ner från himlen. Jag fik uppleva den nu och jag njöt:) Det snöade mer när jag kom till kista och den låg kvar på marken ett tag. Men när vi gick ut med barnen så hade den tyvär nästa helt försvunnit, men jag hann få dne i anisktet och håret:):) Efter dagis igår så åkte jag direkt till vänner i kyrkan och fick mat som Emilie snällt hade handlat åt mig :) Kvällen bestod sedan av tårttväling som jag fick vara dommare i, hur det nu gick till. Mådde lite smått illa sedan :P

Idag så var det inte snö som vi underhöll oss med utan löven som ramlat ner från träden och det var minst lika kul. VI kastade på varandra och det syntes när vi kom ni för alla inklusive jag själv hade smuts från marken inanför alla kläder, men det var kul:) Även fast jag slog i huvudet i en gren :P jaja.
Tog sedan tunnelbana till stan och mötte upp Therese och fikade med henne i nästan 3h, så underbart. Blev café Mojo vid drottninggatan:) Sedna kom jag hem sjukt trött. Men det är ju inte så konstigt. Har röjt runt osm ett barn på dagis :PUnderbart!!!

Nu skah jag fixa med tvätt innan jag ska sova. Dagisbarn sover tidigt på kvällarna :P

God natt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0