Mysig hösthobby

Fick jobba idag på dagis och det var väldigt mysigt även fast det var kaos närjag kom dit så de andra var lyckliga när jag steg in på avdelningen.
Efter jobbet ås bestämde jag mig för att gå i Kista galleria för att hitta garn för jag har ett tag velat sticka men hittade inget där även fast gallerian är så stor. Satte mig på bussen hemmåt. Steg av vid stora coop och där hittade jag både garn och stickor:) Blev ett som är flerfärgat i höstens alla färger, så fint. Har stickat ganska mycket ikväll. Visste inte hur man gjorde men min vän GOOGLE hjlpte mig att hitta en jättebra beskrivning så nu är jag på gång ordentligt. Har väl kommit 20cm eller nått sånt, ska se hur långt nystanet räcker å hur lång halscuken kan bli, skulle vilja göra en tub som bara är att dra på å sedan ett par matchande sockor:) Men vi får se, mamma var villig att hjälpa mig i så fall..Mysigt att sitta frmaöfr tvn och bara sticka, de håller tankarna där och inte på allt annat. Nu är jag helt fast :P

Imorogn ska jag jobba 8-15:)

puss

Kommentarer
Malin säger:

Sticka är jättemysigt! :)

2009-10-30 @ 16:16:56
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0