Jobbhelg på IKEA, tjejmiddag och avslut med kalas

Jobbade på IKEA både lördag och söndag. 5-12 resp 6-14. Mkt de men de e de värt när pengarna sedan kommer. I lördags var jag även på middag med några av mina söta katter, mysigt värre men var tvungen att gå redan vid 19.30 för att åka hem och sova. Sedan upp på söndag och jobba mera! Igår var jag även på kalas hos min strandhkatt jonna:) Mysigt det med. Fick skjuts av mattias hem, steg nog in här hemma vid midnatt!!

V43 ser ut så här:

Måndag( idag :P) : Ledig. Hjälpt Jonna med en folder. Mkt kärlek är nerlagd på de:P, träna
Tisdag: Dagis 9-16, förbi i Jakobsberg å kolla var min buss går på onsdag, träna
Onsdag: IKEA 6-?, Kyrkan
Torsdag: Dagis 8-16
Fredag: IKEA 6-?
Lördag: Konfirmander 9.30-16.30, fira ANNA. ANNA; BONKE & Tom fyller år!
Söndag: Konfirmader 9.30-16.30.

Så här ser min vecka ut hittills, mer kommer komma. Vet inte riktigt när jag ska träna å så men de kommer :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0