IKEA; dagis och kulturhelg

Som aäkert alla vet så har jag börjat å jobba på IKEA. Fick barnavdlningen som mitt område och det är underbart att packa upp barnleksaker och sånt på morgonen:) Har jobbat på först på IKEA och efter de slängt mig på bussen mot dagis där jag varit kvar till kl 17.

I fredags så firades min söta vän Malin som fyllde år i går. Det var mysigt men jag var så trött så det blev en relativt tidig kväll för mig .

Lördag å söndag har bestått av kulturhelg i kyrkan med massa underbara människor, pyssel och mys! Gjorde mitt ett fint halsband. Idag var det mässa kl 11 sedan blev det häng i kyrkan efter de.
Har även vart och kört skithårt på gymmet, skönt. Blev 4gånger denna vecka med:)

PUSS å kram. NU ska jag duscha

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0