Fredags mys

Jobbade idag å då hade vi både födelsedagsfirande och halloweenfirande, mycket på en och samma gng + att vi fick besök va en trollkarl:) Mycket skoj händer på dagis vill jag lova er:) Slutade tidigt idag redan kl 15.00 så var hemma efter en liten promenad kl 16.00, väldigt skönt. Böt kläder och gjorde det bekvämt för mig i soffan med tv och stickning. Ellen och mamma sov på varsin soffa så det gjorde inget att jag hade en tyst hobby för mig :)
Har sedan dess typ stickat å stickat förutom ett avbrott då pappa och ag åkte för att äta middag, mysigt va det bara jag å pappa!!!

Nu skah jag sätta mig i soffan å sticka lite till, så kul! är helt fast men det gör iget :P

PUSS

Idag dansar Emmeli i idol:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0