För du är där när ingen ser mig

Att ha en vän som du betyder så himla mycket för mig. För dig kan jag alltid vara mig själv poch behöver inte dölja något eller jag kan inte dölja något för du läser av mig som om du kan telepati. Att berätta saker om mig för dig känns inte konstigt på något sätt för du lyssnar och finns alltid där. Du är en så bra människa att dela allt med, alla känslor som finns. Allt kan du ta under dig och göra något bra av, känns så tryggt att veta att du finns där och allt kommer ordna sig, för det är va du säger och jag litar ju på dig!

Jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor och det är som du! Tack för dig!!

( Låttips: Du är allt !)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0