Du spred ditt ljus i mitt liv i varje andetag

Har haft en mysig dag som började med att jag fick med mig lillasyster till Vällingby. Jag lämnade sedan henne vid bussen och stötte då på Jonna min vän som skulle handla mat och det var som ett tecken när hon ko, väldigt behövligt ! Mellan Ellen och det jag träffa Jonna ringde min söta vän Tova och fråga hur det var med mig och min inflammtion för hon fattade ingenting :P
Mötte sedan Anna och Madde och hade några trevliga timmar med de i centrum. Vi hann snacka en massa skit, kolla i affärer och avnjuta lite fika/lunch.När jag hade träffat de så gick jag till kyrkan dit Carro kom efter en stund och även Cornelia.Vi hann prata lite innan Jonna kom och satte sig vid oss och sa att någon vi känner var där. Det visade sig att det var PIA!! med Elias. Sedan umgicks vi med de innan det var dags att rulla hem för de. Jag fick sedna sällskap av Jonna till bussen för vi skulle hem båda två. Hon är en pärla det borde alla veta!
Hem och åt lunch. Sedan så åkte jag till kyrkan för att fira mässa, skönt tat bara vara där och då. Samla mina tankar lite. Så skönt att det finns en dag i veckan. Åkte hem tidigt för att ha lite tid för mig själv som jag behöver!!!

Puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0