Det var inte hjärtat

Har ju som en del vet haft ont som i hjärtat i typ 2 veckor så i fredags var jag hos läkaren och fick göra Ekg och andra undersökningar vilket visade att hjärtat mitt mådde bra, skönt. Men jag har vad han trodde, en inflammation i en led mellan revben och bröstben som nu får jag äta lite medicin för att se om de blir bättre. Dock vill jag att de ska bli bra på en gång, men snällt nog får jag komma tillbaka på fredag som det inet blivit bra då.


Har haft konfirmander lördag och söndag. Alltid kul med en ny grupp:) Men jag är lite trött. Igår hade vi även middag här hemma med vänner till familjen, KUL!

Vet inte hur min kommande vecka ser ut men imorogn får jag en efterlängtad lön och ska på teater. Om jag är ledig så ska jag fika med Madde och hälsa på Eric + Jonna en sväng annas kanske jag blir inringd å får då jobba.
Tisdag ska jag köra steay windows även fast jag inte ska träna. Onsdag är det bara kyrkan planerat å träffa Carro, torsdag vet jag inte, samma med helgen. Men söndagen bjuder på en middag hos min kära faster:=)

<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0