Torsdagen innan första advent 2009

Idag har jag varit på dagis och vi har dekorerat "pepparkakshjärtan" och satt upp ljus på fönstrerna inför då vi ska tända det första ljuset i staken och öva inför lucis som råder om ett par veckor, vi räknar ner.
Sedan så har dagen flutit på och varit lika mysig som vanligt, har hunnit sticka en hel del påmin första julsocka och bra blir de:):) Har kommit förbi hälen och är snart på raksträckan på den, dvs själva foten.

Efter dagis så tog jag tunnelbanan mot stan och hade ett kärt möte med min skabbräv. Att vi inte sättspå ca 2 år är helt sjukt, det märktes verkligen inte och vi hade det riktigt mysigt!! Att träffa denna underbara Anna var underbart! Att hon snart är präst är helt underbart det med eftersom det är hennes dröm som äntligen blir verklighet:):)

Nu ska jag sticka så att jag bara har 32 maskor och det bara är att köra:)

pussåkram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0