Slut på voltaren

Nu har jag ätit voltaren i 10 dagar för min inflammaiton, blev rekomenaderad 7 dagar men eftersom det inet gick över så fortsatte jag att äta de sista som fanns kvar så nu är hela paketet slut. Men har haft känningar idag så måste typ ringa läkaren min imorgon med för att se om vad jag ska göra, de låter som att jag kommer få gå på återbesök vilket jag typ skulle gjort redan i fredags om det inte var bra men är man inte sugen på att gå till läkaren å har bättre saker för sig som att jobba så blir det lätt så. Men jag har övervägt tt det kan vara bra men jag har insätt att jag inte kommer hinna det den här veckna och det är ju sjukt med tanke på att man ska sätta sin hälsa i första hand, men men.

Har haft en asmysig helg. I lördags så var jag på promenad på Drottningsholm med Cornelia, Eric och Mathias:) Kvällen spenderade jag med de två första och David. Var så sjukt trött så jag åkte hem vid midnatt!
Idag har jag varit på kyrkogården och tänt ljus, fikat med pappaoch faster samt haft middag med familjen hos faster, mysigt!!
RIngde sedan min vapendragre och vän för att prata och gu vad hon säger kloka saker den tjejen, så tacksam att jag har henne.

Nu ska jag duscha å packa kläder inför träning imorgn.

Kommentarer
Anna säger:

Hej gumman!!!! :D

Kul att du fortfarande bloggar!!

Vad bra att du slutat äta voltaren men du måste fortfarande ta det LUGNT gumman. Tänk på det!! Inte stressa och inte jobba för mkt eller för hårt. Trots att du vill jobba flitigt nu när du är ny så ska du tänka på din hälsa!

Hoppas det blir bättre och att inflammationen är borta.



Vad kul att du haft en mysig helg! Var du på drottningholm utan att ringa mig :O David bor ju nära där och jag var ju också på Ekerö i lördags :P

Mysigt att tända ljus på kyrkogården <3 Jag hann tyvärr inte med det i helgen, men jag såg alla fina ljus när jag åkte hem i lördags och när jag åkte till skolan imorse!!

Puss på dig!! Krya på dig

Din kissemisse Anna

2009-11-02 @ 20:36:08
URL: http://annak89.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0