Slaskelislask å lite boost

Igår satt jag på introutbildning mellan 8-17 med paus för lunch på IKEA. Snacka om att jag hade träsmak i min rumpa efter de. Men de var mycket intersant och bra information som togs upp så det gick fort. Sedan blev de direkt till kyrkan, hann köpa en subway på vägen som jag slängde i mig. Sedan var det en mysig mässa:) Åkte hem tidigt för jag skulle jobba idag.

Kom till dagis och vi åkte till Akalla gård och kollade på kaniner och ankor eftersom de var de ända djur som var ute. När vi var ute så öset slasket ner, men vi trotsade vädret och var ut etill lunch då vi åkte tillbaka och åt. En utflykt och det var kul men väldigt kallt för jag hade dumt nog glömt vantarna i väskan på dagis:( men jag klarade mig. Sedan kom vi tillbaka och det rullade på. Slutade 16. Då åk ejga till Vällingby och blev och boostade med Jonna, välbehövligt. Bussrtafiken har varit kaos idag så de blir ju typ att bara gå å se om de kommer någon buss alls:P

Tänkte duscha nu innan middag för att sedna ha kvällen fri och duschen gjord och slippa somna med blött hår.

<3
Ett tag kvar tills de blir bara axlar ute igen, men nu njuter jag av att gå i tjocka tröjor och sockor:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0