Rivstart

Har hunnit med så mkt idag vilket har varit skönt:) Fick en rejäl sovmorgon idga för började först 9.30 å jobbade till 15.00. Var sedan i Vällingby vid 15.40 å hann då hälsa lite snabbt på Eric innan jag gick och körde på gymmet och det var fgrymt skönt med tanke på att jag nappt varit där de senaste 3 veckorna pga inflammationen, inte kul. Gick tillbaka till Eric och hängde lite där. Fick träffa min Jonna en väldbehövlig stund idag för att ladda mina batterier lite. Sedan tog jag bussen hem och träffade då Carro:)
Känns som jag har hunnit så mkt idag och det är skönt:)
Har även städat i den lilla byrån vid min säng och fixat med pappaer och slängt sådant osm jag inte behöver eller som bara legat och skräpat, duktigt av mig!

Imorgon blir det jobb 9-16, hem och chilla lite kanske börjar sticka på socka nr 2, blev klara med den först igår men ska sticka ihop det lilla hålet i tån bara, sedan är den klar:) På kvällen så blir det Steamy windows som hålls för sista gången tråkigt nog men men har haft turen att uppleva denna otrloigt roliga klass:)

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0