Ondska och Saik, ett bra ihopdrag av helgen :P

Har haft en väldigt bra helg. Började med att jag och Malin skulle hitta till Bro centrum från tåget och det var inte bara tio meter och efter pizzerian som vi fick som vägbeskrivning men tillslut hittade vi.Efter ett tag anslöt sig tre andra ledare till oss och vi blev då upphämtade vid Statoil och köpte kyckling innan vi åkte dock en liten omväg innan vi kom till gården där en del väntade resten av oss blev upphämtade vis tåget sen. Middag och sedan ledarutveckling. En riktigt bra dag och kväll:)

I går kom Jonna och Marie med alla konfirmander. Vi lekte och sedan började helgens tema på riktigt. Vi hann med världspelet med ett ledarlag som tillslut blev bortsprängt, kabinettet och likande. Kvällen avslutades med en vandirng i ökenpärlan. Den gick ritigt bra. Kom in och hade då en mässa, sedan var dagen slut för oss alla. FIck några timmars sömn innan vi skulle upp idag. Frukost och sedan förbereda inför gudstjänsten. Frid och fröjd! Lu nch och sedan städning. MItt team var grymt!!!!

Nu är jag hemma och har slängt mig i soffan med mina egenstickade sockor på.):)

Puss

Kommentarer
Malin säger:

Låter inte helt fel de där med soffan... jag måste nog tyvärr plugga... Men det blir tidig säng idag! Jag är trött! ;) Stor kram

2009-11-22 @ 17:26:52
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0