Något ovanligt

Allt gick bra hos läkaren igår, men han rådde mig att gå till sjukgymnast för att få bot på mitt onda som troligtvis kommer från ryggen och sedan strålar mot bröstet därav smärtorna. Nu vet jag det och tänkte istället typ boka en massage å se om de blir bättre då för jag är så stel och har tajta muskler vilket inte är bra.
Efter det så traskade jag till kyrkan och umgicks först med Jonna å sedan efter vi hade handlat så träffade vi Eric som höll på att snickra ihop en låda å bra blev den tillslut:)
Tog en repa i centrum för att införskaffa mig något i klädväg typ en klänning eller liknande men då hände något ovanligt istället. Å ni kanske inte tror de men jag köpte 2 par större örhängen( har inte använt de på år och dar) men tyckte att de var så fina ch vill lixom ha möjligheten att piffa upp öronen lite:)
Efter åkte jag hem och bytte om för att sedan träna hårt på gymmet, Duktiga jag :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0