Kvällskvisten

Har suttit och stickat en hel del påmin julhalsduk som jag sedan ska sticka ett par julsockor till, mycket på gång nu men jag tycker att det är skönt att ha ett projekt att hålla på med som kommer någon vart och som blir något,ett resultat:) Har även fått beställningar på ett par sockor och en halsduk får se hur mkt jag hinner.

Har även kommit på att jag har en del att stå i imorgon. Ska hinna med att handla material, göra och skicka julkorten från familjen imorogn. Har mina planer för de så de sk anog funka helt utmärkt. Träna och göra middag för att sedan på kvällen träffa Cornelia:)
Ska därmellan försöka hinna sticka klart  min halsduk så jga har gottom tid med sockornafördet behövs:)
puss

Kommentarer
Malin säger:

Du ska få bilder! :) Snart... Kram

2009-11-23 @ 20:52:12
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0