Idag har allt varit bra!

Började dagen med en timmens helkropps massage, snacka om bra start på dagen:) Njöt av varje sekund sedan så chillade jag lite där innan jag åkte hem och åt lunch å sedan åkte jag till stan och fikade medTova på Chokladbollen där jag spille ut hela min tekopp men som tur va fick ingen det på sig! Åkte sedan till kyrkan och där fortsatte jag stick apå minsocka för fick hjälp av Carola som kan allt, men när jag hade stickat typ 5cm så insåg jag att jag hade gjort fel så fick repa allt.:S men nu har jag gjort lika mkt som jag repade:P Sedan mässa å efter chill!

Imorgon blir de jobb å sedan konfirmader å mysig kväll förhoppningsvis!! Å sedna jobbar jag på IKEA lördag å södang och börjar 6 å jobbar minst till 10.

pouss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0