Hur man kan fördriva en dag

Jag hade ju som uppdrag igår att fixa alla julkort som skulle iväg och det gjorder jag. En sväng upp till centrum för att inhandla material och även se till så att mina vänner fick en liten fikarast mellan frukost och lunch. Handlade med mig lite gott så att humöret blev på topp:)
Hem igen för att fixa korten och det tog ca 2h och blev riktigt bra!! La de på lådan som skulle skickas när jag gick för att träna. Igår var träningen inte kul alls. Var där ca 30min innan jag verkligen gav upp och åkte hem. Väl hemma så lagade jag middagåt familjen som faktiskt blev riktigt god:) Sedan träffade jag Cornelia för en promenad på kvällen. Jag hann med en massa med andra ord:):)

Idga ska jag nog träna på dagen tror jag att de blir för att kunna fixa och dona ikväll. Det dumma är att det inte finns något pass att gå på nu på dagen:(


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0