Helgen innan december

Igår kom jga hem med ett par räningsskor så det var en lyckad shoppingrunda som tur var :) Sedan kom jag hem och fixade lite med adventsljusstakarna. Tog mig till Nacka Forum och jag handlade med Therese innan vi åkte hem till henne och bakade tårta och hämtade en stol hos grannen Emil.
Alla utom Anna kom vid 5, vi handlade och fixade förrätt, varmrätt och efterrätt innan Anna ringde på dörren. Vi hade en så underbart trevlig kväll! Så lyckade!! Mycket skratt, var som att gå i skolan igen !!
Kom hem och somnade gott vid 2 tror jag:)

Idga så vaknade jag av mig själv vid 8. Var på adventsgudstjänst i kyrkan vid 11. Hade sällskap av Malin av Malin och sedan så gick vi och länmade inbjudningar till Carro, David, Malin, Corneliaoch Sanna. Hann även få ut en till Fanny och Ayla. Jobbar på bra :)
Har även varit och handlat med mamma!!

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0