Flyga med Karlsson idag!

Har verkligen inte sovit bra i natt har vaknat flera gånger och typ känt lite småpanik och det har varit väldigt jobbigt. Hoppas på att det ska gå över så snart som möjligt!! Något som hände mig imorse var när jag skulle sätta i mina linser så fanns de inget i mitt linsetui, lite panik! För var skulle jag annars ha lagt de om inte där?? Min hjärna går nu i 110 och jag försöker fundera på var de kan finnas, men då börjar de klaran och insåg att jag inte hade tagit ut de i går och att de fortfarande var i mina ögon :P Så kan det gå när man är trött:P
Igår fick jag en inbjudan till prästvigning den 10 januari, trevligt!! Ser framemot de:):)

Över till idag :

Jag ska idag till JUNIBACKEN!!! men Jonna och skoja inte att jag är jättetaggad. Barnen på dagis igår blev avundsjuka och ville minsann oxå de. Kommer jag f flyga med Karlsson och Lillebror tro?

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0