Det kanske finns nånting som inte fanns förut

Har varit duktig och träna en timmes spinn idag och jag kom levande från salen, ett mirakel må jag säga men jag var duktig som tog mig igenom hela passet dock efter egen förmåga :P Träffade min vän Eric på gymmet och det var som alltid trevligt:)
Åkte hem och sedan fick jag skynde med att duscha och äta för jag hade bara 30min påmig innan jag skulle träffa lite vänner i vällingby för att fika. Jag var först påplats så Eric spelade en liten truddelutt förmig medan vi väntade på de andra, passade då på att sticka lite på mitt nya projekt:) Får se vem som ska få den för jag tror dne kommer bli för liten mot det jag tänkte från början men men får se.

Imorgon så är det jobb tom 16.30 sedan blir det direkt till kyrkan där jag ska få pannkakor som Malin så snällt ska fixa, hon tar tom med sig sylt jag ska bara införskaffa Keso.MUMS!! pannkakor med sylt och keso är mumma, har inte ätit de på jättelänge men ser framemot att det kommer vara lika gott osm jag minns de:) Det är lixom helamin onsdag.

Torsdagen består av junibacken med Jonna och det osm hör till som lunch och fika.VI har kommit fram till att vi har mycket att stå i dne dagen. Får se om träning hinns med annars får jag väl göra de på fredag innan jag åker på läger och är borta tom söndag eftermiddag. SÅ tidne kommer bara rinna iväg å ska hinna packa men har bestämt att jag ska packa sålite som möjligt för jag har allit såhimlans mycket saker medmig och jag ska ju bara vara borta en helg.

Annars så känns allt ganska så bra just nu, har försökt att ändra mina tankar och det har gått ganska bra. Över förväntan:):)

PUss å kram.Sov så gott!!

Kommentarer
Malin säger:

Va mina pannkakor med sylt o keso så goda som du minndes att det var när du åt de senast? ^^ <3

2009-11-22 @ 17:32:43
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0