Advent i plural?

JObbade på dagis idag med till 15, hann vara ute i typ 1½h på dagen men jag frös för jag hade för lite kläder på mig men det är så svårt för jag vill inte klä mig i vinterkläder redan nu för vad ska jag ha påmig när det blir typ -10 grader? Då kan man frysa lite nu för att vara varm i vinter:P
Efter jobbet så åkte jag till vällingby och tränade i 2 timmar med Malin och det var kul att köra på ordentligt för det gjorde vi men vi fattade inte var all tid försvann. Visst körde vi 30 minpå crosstrinern men sedan då? men det gjorde inte så mkt eftersom vi ändå var klara kvart i 6:)

Det visade sig att mina föräldrar var och handlade på åkte till de så fick skjuts hem. Har färgat håret på mamma sedan har jag typ fixat med inbjudningarna till min födelsedag, riktigt fina blir de men insåg att jag suttit i några timmar och knåpat med de:P
Har inte ens haft tid att sticka på min socka:O :P

PUss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0