V.31- Ny vecka, nya tag

Måndag den 27 juli 2009!
Sitter nu å lyssnar lite på Britney "Break the ice". Men ska snart röra mig från datorn. Idag står det på schemat att laga vår bil som fick punka i helgen. Sedan ska jag nog slira en sväng med pappa om de blir som tänkt men då blir de nog ikväll:) Trevligt värre. Annars kommer dagen bara flyta på skulle jag tro, ska pröva Sats afro ikväll, de kommer nog bli sjukt kul men om jag får säga vad jag tror så kommer jag nog ha träningsvärk i svanken imorgon för man gör ovanliga rörelser men det är bara bra med nya saker för då använder man muskler man inte brukar å så:) Känner att man lever.

Jag trodde ag skulle ha en massa träningsvärk idag efterosm jag körde extra hårt igår på pumpen men tror ni de? tyvär inte, bara i bröstmusklerna som vanligt!


PUss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0