Träning, tärning och åter träning

Vaknade idag efter ca 12h ljuvlig sömn i min nybäddade säng i mitt nystädade rum, underbart! Dock var vädret inte lika kul, molning och dant men de funkade.
Kände för att fixa mig en ritkigt ordentlig frukost, för skulle int ha tid att äta lunch eller rättare sagt kl var närmare 13 när jag skulle äta. Så jag satte igång att steka ägg( saknar de sedan Bali där de var kärnan i frukosten) sedan så blev det en tallrik fil, men corn flakes, pumpakärnor, linförn, russin och valnötter. Sedan ett glas apelsinjuice. En riktigt stadig frukost. Vilket var väldigt bra med tanke på hur dagen sedan blev.

Idag skulle jag å Malin egentligen inte ha tränat men eftersom vi är som vi är och vädret inte dög till att sola i så bestämde vi oss för att åka å köra dansaerobics och det ena ledde till det andra så vi hamnade sedan på body pumpen i Bromma. Efter passen, massa svett osv så åkte vi hem och jag har fyllt på alla förråd med makaroner, köttbullar, sallad och en glassbåt på toppen av de:P haha kroppen behöver mer än allt de nu, men stopp säger magen, kommer kräkas om jag äter mer :P

Nu blir de chill istället för fotboll:)

puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0