Sommar med massa sol:)

Skulle varit på skansen igår med mina kära vapendragare från kyrkan, Jonna och Pia, men jonna ringde i tisdags å var sjuk i feber så det blev tyvär inte av. men det bra vädret som jag beställt kom ju ändå:)

Idag är det en hektisk dag:P ska först äta lunch med min vän Bella. Efter de ska jag sitta barnvakt till min 1åriga granne Felix mellan 14-16.30.
Packning av träningsväskan blir det då för att åka till SATS och köra step i någon form:P

Inatt drömde jag att jag skulle vara med i en DIsney on ice -show, skönheten och odjuret. Helt sjukt var de och allt slutade med att jag var i Spånga gymnasium och var typ asarg på allt och alla, vad betyder de??

Tänkte vara duktig å skriva ett cv ikväll. Vad ska man tro om de?


Puss, ut i solen nu! 

Kommentarer
Cornelia säger:

Antagligen att du kommer faila för du skulle gjort det igår :p<3



Jag tror att du drömde om det för att vi pratade om Disneyonice i förrgår eller när det var! :D

2009-07-16 @ 17:08:50
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0