Sol, vind och vatten?

Denna dag började med en timme step, svettigt även idag ,men det är väl de som är meningen ?Vad ska man ännars göra där om man inte ska göra sitt bästa?
Jag tog i allafall i så att svetten rann, det är jobbigt när svetten rinner ner i ögonen när man tränar och man måste stanna upp för att dra bort den. Körde ett muskel pass igår å det känns idag vill jag lova. Jag kunde knappt sätta mig på toaletten för att de stramade i baksidan lår sedan insåg jag även att de var stramt i bröstmuskelfästet. Är det är för att jag är dåligt tränad, stretchat för lite eller något annat?Eller både och kanske? 
Imorgon funderar jag på att gå på dansaerobicen på eftermiddagen men vi får se hur de blir, om de är bra väder kanske jag ska lägga mig på altanen och bara njuta, blir ju svettig av de med för att sedna spela fotboll på kvällen. HUr låter den planen?Vad skulle du göra?

Världens underbaraste väder idag, varmt och soligt:)Passade på att åka in till stan å träffa min underbara vän Therese för en fika och massa prat :)

Nu väntar jag på grillad mat för att sedan träffa en annan underbar vän, Sanna:)

PUSS

en klantig sak ag gjorde idag.. När jag rakade benen så rakade jag upp ett myggbett så de började störttblöda och det spelade ingen roll vad jag gjorde för de bara fortsatte så nu har jag en kompress på och tejp över, ser ut som värsta skadan, men de är lugnt :P

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0