Pumpa på

Hade en riktigt mysid dag igår i kyrkan med Eric, Adam, David och Malin. VI fikad å planerade inför nästa sommar. Taggad:)  Sedan tränade jag power step med Sara, så sjukt jobbigt. Svettig är bara förnamnet efter passet. Efter de så skyndade jag mig till corepasset på det andra sats där Malin var. Jobbigt de med, tur att de är vila idag :P
Åkte hem å sedan mötte jag upp David och vi mötte upp de andra tre och gick hem till Malin för att spela spel:) Mysigt värre!!!

Nu ska jag ringa Pia och skvallra lite :P
Sedan är det jobb som gäller! Sova hos sara och jobba imorogn hela dagen!

Kommentarer
Astrid säger:

Ja, det kommer vara värt det när pengarna kommer! Jag lovar :) Här är det bra, fast det är sjukt varmt, det skulle inte förvåna mig om jag smälter bort.. Men snart kommer jag hem till er <3 Äntligen

2009-07-08 @ 17:09:43
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0