Mys

Träffade Therese i stan å vi gick mot vår gamla skola å åt på glassbaren som vi alltid pratade om att vi skulle gå till. Vi tog ju år å bestämma oss, men sedan delade vi påföljande smaker: Äppelkaka, mintchoklad, vit choklad och pannakotta toppat med chokladsås å mörk choklad:) super gott och jättemysigt hade vi de:)
Efter mys med Therese så åkte jag å tränade med Malin. Först en hjärnprövande dansaerobic å sedan tung body pump, men nu känns de som ja har tagit ut mig, musklerna säger sitt men de är skönt värre:) Mellan passen blev de banan och mjölk :P:P Skitmättande men nyttigt!

Ikväll blir jag hemma och chillar, återhämtar mig!

MIn kära faster som varit i England kom förbi idag :)

PUSS
Va lyckliga vi var när vi inte visste vad som väntade, glad att jag har dig kvar!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0