mhm

Dagen flöt på sakta men säkert här hemma med besök av morbrorsom jag inte träffat på säkert 5 år, lite sjukt sådär men trevligt! Sedna kom Sanna förbi innan jag skulle åka å träna för jag hade henne plånbok men körkort å hela faderullan hemma hos mig för hon hade lagt den i in väska när vi var på IKEA. Så hon komå hämta den. Sedna var det träning som gällde å på schemat stod:BODY PUMP!
Svett, svett å svett
, så kan jag sammanfatta dagens pass, men det känns som att de ger massa att gå på sådana pass, inbokat även på söndag. Förhoppningsvis så ger det väl resultat snart ? Jag är så ivrig å vill ha allt nu, nu, NU!! menibland måste man vänta!
Iallafall efter dusch så kom min familj å hämtade mig och vi åkte för att äta på restaurang i sumpan. Underbart gott!!
När vi sedan kom hem så hjälpte jag Joel att städa hans garderob och efter de har jag städat min så nu har jag lite koll på vad jag har för kläder, kanske ska börja anväda de som faktiskt finns som jag hade glömt bort:P Alltid kul men fynd i garderoben:)

Bild på mig och min kära vapendragre Pia! Jag hoppas att bebisen kommer snart så jag kan komma å hälsa på en massa :) Men jag har ju lovat att komma å hålla dig sällskap å laga mat iallafall en gång!! ( Du passar så bra i din gravidmage! tack för dig!)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0