Länge sedan

Insåg att jag inte skrivit och uppdaterat på en och en halv månad. Men jag var hemma i två veckor i princip efter de jag landade på arlanda den 29 maj. Hade världens bästa dag med många vänner och släktingar, de kom utan att jag visste något. Sedan hade jag fullt upp de två evckorna innan jag åkte till Danielsgården och vara ledare i två veckor. Det var två underbara veckor som jag verklien uppskattade efter att ha varit borta i 4 månader, för med pålägret var några av mina bästa vänner!!
Har nu varit hemma i typ en vecka men nu och haft en massa kul saker och träffat folk dag ut och dag in. JObbat lite oxå men inte mycket:P
Idag var jag och Sanna varit på detandra lägret och hälsat på. Vi hade nämligen 5årsdag idag så vi åkte dit för att vi träffades där:) MYS!!!

puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0