Inte mycket sömn

I natt så var jag duktig å släckte lampan redan vid 00.15, men kunde jag somna stilla i min säng? Nej, inte de inte. Låg nämligen vaken till typ 04.30, inte kul med tanke på att klockan skulle ringa 09.00.
Under dessa timmar när jag låg i mörkret själv så hann jag byta från täcke--> filt--> sarong. Ändå blev de inte bra. Höll på att bli tokig vid det har laget. Men vid 03.00 smsade jag Sanna som var på väg hem fårn jobbet å pratade med henne en stund. Sedan låg jag å sov å somna till slut. Men de sjuka är att jag inte ens är speciellt trött idag.

Har nyligen varit å tränat step, kul å svettigt som vanligt :P Sedan inhandlade jag ett par nya tajts, underbart!! Behövs verkligen för jag lever just nu på 2 par och det går inte när man svettas å måste tvätta hela tiden. Men nu är de äntligen 3 par :)

Ska idag även till morbror Jarko å hälsa på honom å Katta i deras nya lägenhet, ska bli kul:) Efter de ks ajag å malin åka å handla mat med Carro för att sedan åka hem till henne å laga mat :)

Imorgon kommer min kära vän Carro som varit borta i 3 veckor hem :)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0