Havregyndsgröt med blåbärssylt

Tänkte bara berätta att jag och Sanna fick ihop hennes sängmöble igår:) Duktiga var vi även fast vi till en början inte fattade så mkt men tillslut kom vi underfund med hur de skulle se ut och vi löste allt, helt själva :D:D

Efter dagen med Sanna så gick jag hem och, hör och häpna, lagade jag och Ellen korvstroganoff som typ var klar när mamma steg innanför dörren :) Efter de och lite chill så tog jag och Malin en 90 min promenad, plockade lite blommor, åt smultorn och njöt av den underbara kvällen som det faktiskt var igår. När jag kom hem sen så tog ajg det lugn och fixade och trixade. :)

Idag har jag börjat dagen med att dra mig i sängen och läsa lite, sedan gjorde jag en stadigfrukost med just havregrynsgröt medblåbärssylt och en tunnbrödsmacka:) kom nu på att jag måste dricka en massa vatten för att bunkra inför kvällen och träningen som jag inte vet vad de blir än, antingen step eller dansaerobic. Vi får se.

Nu ska jag fixa disken och tvätten:) 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0