Allt som kunde gick fel

IGår så var jag ju hos min morbror å skulle få skjuts hem till centrum för att där möta Malin och Carro för att äta middag med de. Men de blev inte ritkigt så kan jag ju säga. Först när vi kommer ut till bilen så har någon satt en spik i däcket( vi som var i tid för en gångs skull) sedan så fick pappa först problem med att fa ut domkraften sedan däcket ska vi inte prata om så jag går till Tekniskas tunnelbane station å där missar jag precis tunnelbanan så jag skyndar mig till odengatan där jag faktiskt hinner med bussen. Sedan kommer jag till Odenplan å tar tunnelbanan mot Carro. I Alvik står vi still i typ 3 min sedan rullar vi på till Brommaplan där vi står still i 5 min. När vi kommer till VÄllingby måste vi gå av å vänta på nästa tåg. Efter ca 1½timme på resande fot från min morbror kommer jag hem till Carro å då är de så söta att de redan gjort färdigt maten å det bara är å hugga in. Kändes så dåligt att jag bara kom å kunde börja äta när de gjort allt. Å till efterrätt blev de Ben & Jerry Caramel, gott men otroligt mättande. Men det var mysigt! Sedan tog jag och Malin en promenad hem från Vällingby för vi missade precis bussen, såklart!!
Helt sjukt!!

Ny dag, nya tag :)

Idag ska jag först in till stan å mya lite med Therese. Sedan tar jag tunnelbanan till Vällingby å kör dansaerobic. Byter om lite fort å sätter mig på tunnelbanan med Malin och Carro för att köra body pump i Alvik:) Sedan ska ajg hem å troligtvis åka å köra fotboll med lite vänner, men kommer nog ganska sent då!!


PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0