28 juli

Jag prövade Sats Afro igår å det var ett så underbart kul pass. Det var bara att släppa loss, spelade ingen roll hur man såg ut och det var väldigt skönt att träna barfota och det var jobbigare än man kunnat tro.
Detta vara bara en parantes från igår:P

Idag så ska jag vid 12 ta bussen med Emilie för att åka å fika(?).Hade tänkt ta oss till någon strand i närheten men nu ser ju vädret ut att svika oss så vi får se hur de kommer att bli, vi skulle höras om typ en halvtimma så då lär vi bestämma hur de kommer att bli idag för något kommer vi hitta på!
Sedan så ska jag ju såklart träna men vi har inte bestämt vad än men är core, blir nog någon kondition på gymmet:) Vilan denna vecka blir på torsdag vilket passar bra för då ska jag bli klippt av Bella:):)

Puss å kram kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0