20 juli- 0kr veckan

Har bestämt mig för att inte spendera en ända krona den här veckan, dvs tom 26 juli. Får se hur de går! Går ju lixom inte att göra av med pengar om jag nte tjänar några, eller är det någon som kan lösa den ekvationen?

Idag har jag iallafall träffat Cornelia en sväng för hon skulle komma med sina jordgubbsplantor som jag ska passa när hon lever lyx i spanien. Sedan har de blivit en massa tvättning å lite städning, efter de passade jag lilla Felix, sedan sprang jag till bussen för att åka å träna, höll på att glömma skorna så fick springa tillbaka en bit men hann ändå:) När jag sprng till bussen så kändes de i framsida lår att jag körde Body pump igår men på det igen och körde muskel på kvällen idag :)

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0