Vill säga det ännu en gång!

Jag vill säga tack till er som var här:
Sanna, Cornelia, Bella, Malin, Therese, Maria, Tova, Malin, Astrid, Emma, David, Thomas, Mathias, Carro,.
Det var en mysig kväll. Jag fick världens bästa presenter från världens bästa människor!

Vi firade mig, vilket vi gjorde väldigt bra tycker jag.
Fick en massa paket; smycken, resesaker å en massa personliga saker å brev som jag sedna läste på kvällen å låg å grät till. Det är helt sjukt!

Puss

idag ska jag träna innan jag träffar Anna Österberg!

PUSS

Kommentarer
Tette säger:

Låter verkligen som en kanonkväll, vilket gäng. Var det Carrhoe eller din andra vän? Hade verkligen önskat att jag kunde vara med. Vi bakade bullar för dig iaf, du är min toppentjej hjärtat. PUSSS

2009-01-11 @ 12:13:52
URL: http://thereseolander.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0