Sova i 11h

Sov elva timmar inatt, asskönt.
Allt gick bra hos läkaren, alla tester såg bra ut så jag har inget att oroa mig för. de ä bara å åk! ( Gunde svan sa väl så?)
Hade en otroligt mysig fika med Tette idag <3. Fick en massa positiv laddning av henne, precis som vanligt! VAr helt underbart att bara sitta där på fiket med henne mittemot å bara vara!

Vid 17.30 var det aerobic som gällde, jag som inte har tärnat en onsdag på jag vet inte hur länge. Det var kul:)
Fick skynda mig efter duschen till kyrkan å alla mina mysiga vänner där. Var sista onsdag för mig innan hösten, eftersom jag ska träffa underbaraste Therese nästa onsdag, jag längtar!

nu ska jag sova!
puss

Kommentarer
Cornelia säger:

Ja jag hade det jättemysigt, men jag saknade dig såklart! <3


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0