Sjukt & lite sjuk

Idag så tränade jag dansaerobic 11.30-12.30, men innan de så hann vi köra lite styrka för armarna:)
Efter träningen så blev det rundvandring i cemtrum. Inhandlade trosor å en mascara, nödvändigt. Vi kände då att de var dags att fylla på med mat så vi delade på kyckling från det grekiska köket, mums! För min del smakade det inte så mkt för jag är helt täppt i näsan.
Det kände jag av när jag tränade för huvudet å kroppen k'ändes inte 100% :( men jag kämpade på:D

När vi var inne på guldfynd så kom Camilla från sats å vi snackade lite med henne, hon skulle nämligen till Sats å träna så vi hängde på dit eftersom vi missat busse precis.Vi bestämde oss då för att träna igen, men hade inga fräscha kläder så vi fick inhandla lite å sedan kunde vi köra igen :) Najs!!


PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

Du får en lagom till du åker, för annars behöver du ändå en ny tills dess. Jag och Astrid har ett samarbete på G.

2009-01-06 @ 17:47:52
URL: http://neliaa.blogg.se/
Astrid säger:

Jo det är mysigt :) Du tränar så himla mycket! :o

2009-01-06 @ 21:30:54
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0