Onsdag

Inlägget nedan är från igår, så ni vet.

Idag var jag upp halv 8 å när jag kom ner så satt 3 byggarbetare vid mitt köksbord:P hah. Gjorde sedan gröt till mig till frukost, duktigt, jag misslyckades inte! Sedan så tog jag å Malin oss in till stan för att hämta ut våra Honkong Dollar å austrlienska dollar som vi la undan igår.

Efter de lite present inhandling, sedan tunnelbanan till Sats, vi körde muskel med Jenny som är grym!

Letade precis reda på mina bikinis, har kommit på att jag inte har packat ner några kläder å de börjar ju bli tajt om tid med tanke på hur mycket jag ska göra de dagar jag har kvar i Sverige nu.

Onsdag: Fika hos grannar, Middag med Therese i stan, om jag hinner förbi å säga hej+ hejdå i kyrkan
Torsdag: Träna väldigt tidigt, till Anna i Täby, Träffa carro, förbi Sats å säga hej då till folk
 Fredag: Fixa paket med Malin, träna?, Fira David, Packa
Lördag: Träna, Luncha med Agneta, Säga hej då på sats för sista gången, frysa träningskortet, Packa
Söndag: ÅKER!

BUSY!!!

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0