Nytt år, nya tag eller?

Jag har kommit på en sak. Jag ska verkligen inte ha nyårslöften, men håller de aldrig å mår bara dåligt om man inte håller de. Å varför ska man börja sitt liv just dagen efter en festkväll? det är ju helt idiotiskt.
Jag har aldirg haft yårslöften för det känns mer som att man har de för alla andras skull, att man ska visa att man kan vara duktig. Hur många har inte att börja träna eller sluta röka?
Jag tycker att de är bättre att göra sånt som man mår bra av jämt å börja när man själv känner för det. Å jag kan lova att det är bättre att börja träna i typ februari än i januari för då har alla som började efter nyår slutat efter som resultatet inte har kommit, de har inte tid å allt vad man kan skylla på. Det verkar finnas hur många ursäkter som heslt för att inte träna.Jag fattar verkligen inte varför alla tycker att de rä så jobbigt att träna. Du kan ju hinna ett ritkigt hårt pass på 45 min( så länge som kroppen rokar pumpa) och sedna vara klar. Den tidne lägger man sig hellre i soffan och ser någon dålig serie, för det är skönare.
Men jag vill bara att alla ska må bra och man behöver faktiskt inte tr'na på ett gym om man tycker att de är jobbigt, du kan gå ut å njuta av naturen å få frisk luft för de får vi för lite av.


Puss, en liten notis från mig"!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0