Långhelg

Vaknade kl 9.30 å trodde att den var 13.30, snaca omförvirrad. Hjärtat hann stiga i puls men kom på ganska snart att de inte var någon fara. Så jag har väldigt mycket tid på mig nu. Ska ta bussen om en timma å de ända jag ska göra innan jag åker är att; klä på mig, sminka mig lite å sedan packa.

Ska bli klippt av min kära vän Bella:) ett bra sätt att hinna träffas ialla fall:)Måste bara hinna bestämma mig hur jag ska klippa mig, får ta lite i taget å sedna säga stopp?De brukar bli bra så jag är inte rädd. Men jag skulle vilja klippa lite mer än vanligt bara för att de skulle vara skönt( har jag intalat mig) innan jag åker.

Sitternu å pratar med underbaraste Tette<3

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0