Kosten, något jag borde veta mer om

Igår var det träning för mig i två omgångar. Först aerobic å sedan crosstrainer +mage:) mellan hann jag chilla väldigt länge och även hälsa på mina grannar. Efter träning nr 2 så var det dusch, köpa mat och sedan möta underbara människor i kyrkan:)

Idag så har jag ägnat massa med tid med min lilla granne Anna, vi har köpt godis, en vattenflaska å lekt massa:) Hur mysigt som helst! jag har även lärt henne ordet chilla:P

om en halvtimma är det dags att ta bussen till sats, inte för att träna(vad jag vet nu) utan för att lyssna på en föreläsning om kost vid träning. Något jag är i stort behov av, jag tränar ju massa men äter inte som jag borde för de.
Jag har kommit på varför jag har haft ont i insida lår ( bara en punkt) under flera dagar nu. Det är pga ve sträckning. Då ska man ta de lugnt, men jag trodde att de var träningsvärk å har tärnat på, inte konstigt att de inte går över:P
Men idag blir de nog vila, ska ju träna imorgon.

Imorogn måste jag även hinna inhandla maten jag ska tillaga på måndag då jag ska bjuda Jonna å pia från jobbet på en lunch, men jag tror inet de förväntar sig något speciellt då jag är usel i köket å de vet de:P


PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0