Jobbar lite, därför hinner jag inte skriva här

Liten update
Ondag:
Jobbade 11-22.30, en vanlig onsdag med andra ord. Var där innan å visade bildspelet för Pia å Jonna. Grät 2ggr, blev avtackad på jobbet å hade en mysig kväll. Fick jättefina blommor, en kokbok å sedan glassbägare :)<3

Torsdag:
Idag var det tandläkaren som gällde 8.30, sedan möten på jobbet mellan 9-12. Handla, fixa brev. Cornelia på besök. Tova min kära vän var i Vällingby och så kom hon och hälsade på mig på jobbet. Blev en expressfika i stan. Efter skulle Malin å jag köpa Dukoral som vi måste dricka innan vi åker( en sak till att checka av), träning (bröst, axel, biceps)hem.  

Så jag lever!

Imorgon ska jag klippa mig, äntligen. Å sedan så är det firande av min faster:)

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0