De rann rakt igenom

Var å vaccinerade mig i dag, Twinrix nummer 2. Som belöning för mig själv så åt vi varsin polkagris Malin å jag. Sedan var de träning som gällde, rumpa, mage å rygg. Blev pumpa av de.
När jag hade duschat klart så såg jag att mitt plåster på armen var helt blodiggt å äckligt pga sprutan:( Men jag fick ett nytt av Carro:)
Vi missade sedan vår buss hem så fick vänta en halvtimma i receptionen.

Imorogn är det blodprover som gäller, hoppas jag inte svimmar då. Jag ska nog bli tappad på typ tre rör, hoppas de inte blir mer!

PUSS

Kommentarer
Astrid säger:

Ja, idag har varit en riktigt bra dag, väldigt chill :) Hur var din dag? <3

2009-01-12 @ 23:12:01
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0