3½ h träning idag :D Love it!

Klockan ringde 05.40 idag så det var bara att gå upp, klä på mig å sedan äta frukost. Tog bussen mot SATS vid 06.25. Sedan när vi väl var där var de konditionsträning mellan 06.45-08.45, alltså två timmar gott folk. VI snacka sedan med Hanna som stod i repan. Dusch å åka hem.

Har ätit lunch, hälsat på grannarna å kollat när de kaklar vårt badrum. Har även slängt glas å fixat disken:)

Morgonen bestod ju bara :P av 2h träning. Ska nämligen dit ikväll igen å köra dansaerobic(sista innan vi åker) å core på de.1½h till. Alltså 3½h idag, väldigt bra! jag kan ju säga att de är farligt för mig att vara ledig, se vad jag gör, men jag älskar ju de. Att ta i å bli svettig, väldigt skönt!

Ska även fota de kort vi måste ha med oss på resan till typ ett kort å visum..


PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0