20 år och vuxen, en ny era i mitt liv

Idag började min nya tidsfas. Mitt liv som vuxen satt av stapeln.
Att fylla 20 är stort vill jag lova. Jag har fått gratulationer från alla möjliga människor. Tack!

Blev väckt med paket från familjen å faster som är i Prag. Sedan rullade dagen på med tårtbak å sånt som hör födelsedagen till.
Gästerna kom vid 16 då jag fick mer paket innehållade pengar å resesaker, precis som morgonens paket:)

Idag är det exakt 4 veckor tills jag åker iväg, har resan varit i London då å är påväg mot första stoppet HONG KONG! Mellan 1:a feb - 29 maj så kommer jag vara på resande fot på nadra sidan klotet. Kommer bo i en ryggsäck i 4 månader, mer exakt 16v å 5 dagar:)

Puss å kram från dne nyblivna 20-åringen!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0